Новини

Реклама в метро може спровокувати у пасажирів напад клаустрофобії

12c9b0f1d46e7df1b901a5371646e7ab__1200x630.jpg

Такий факт з'ясувався при розгляді комісії Петербурзького УФАС Росії скарги однієї з компанії на дії ГУП "Міський центр розміщення реклами "(ГЦРР).

Скарга порушила питання про проведення відкритого конкурсу на укладення договору на право користування місцями розміщення реклами в петербурзькому метро. Компанія-заявник не згодна з тим, що взяти участь у конкурсі можуть тільки компанії з досвідом роботи в метрополітенах Росії не менше трьох останніх років до дати оголошення конкурсу і з підтвердженням кваліфікації контрактами на суму не менше 165 млн рублів.

Відзначимо, що стартова ціна за договір становить 1,6 млрд рублів.

На питання, з чим же пов'язане таке обмеження кількості учасників торгів і чим розміщення реклами в метро відрізняється від розміщення реклами в наземному транспорті, представник ГЦРР сказав, що вони спиралися на статистику людей страждають на клаустрофобію.

 — За статистикою від 12 до 15% населення страждає тією або іншою формою клаустрофобії <…> це загальновідома історія. Відповідно, коли в метрополітені ви вказуєте людям або натякаєте на те, що вони знаходяться в закритому просторі, то це неприпустимо. Якщо говорити про змістовну частину, то метро має свою специфіку в технологічному плані. Це об'єкт підвищеної небезпеки, — відзначили в ГЦРР.

Для більш детального вивчення доводів заявника і відповідача комісія Петербурзького УФАС Росії оголосила перерву в розгляді справи до 13 грудня.

Фото з сайту LiveJournal.com

Обговорення

Популярне

Вгору